Καλό Καλοκαίρι, δια χειρός της μαθήτριάς μου

Κυριακή, Ιουνίου 19, 2011 Αναρτήθηκε από Ανώνυμος

Η Βιβλιοθήκη του σχολείου έγινε πράξη... τελικά!


Χαιρετίζω το νέο ξεκίνημα του ιστολογίου της Αυλώνας. Αυτό θα επιμελείται στο εξής η καλή μου μαθήτρια της ΣΤ" Τάξης (πλέον) Μαριγκόνα Ντέντα. Δικαιωματικά θα είναι η διαχειρίστρια του ιστολογίου μιας και όλον αυτόν τον καιρό ήταν πλάι μου σε αυτή την προσπάθεια. Η πρώτη ανάρτηση γίνεται με τη βοήθειά μου λίγο πριν αποχαιρετιστούμε. Και αυτό γιατί ήμουν μια αναπληρώτρια δασκάλα, που δεν ξέρω ακόμη αν το Σεπτέβριο θα είμαι πάλι σε αυτό το ιστορικό σχολείο. Καλή επιτυχία! ! !

"Μια μέρα μετά την λήξη των μαθημάτων μας έφεραν τα έπιπλα δηλαδή τις καινούργιες μας βιβλιοθήκες.
Οι καινούριες βιβλιοθήκες ήταν ωραίες γι΄ αυτό σκεφτήκαμε με τα παιδιά που είχαν έρθει για να μου κάνουν παρέα και έτσι τους είπα να με βοηθήσουν να βάλουμε τα μισά βιβλία και τα άλλα μισά την επόμενη μέρα. Όταν τελειώσαμε να βάζουμε τα βιβλία, και μετά είπαμε να ξεσκονίσουμε λιγάκι και όταν τα τελειώσαμε όλα η καινούργια μας βιβλιοθήκη ήταν φανταστική!
Εγώ ήμουν χαρούμενη γιατί τα παιδιά έκαναν πολύ καλή δουλειά.
Με πολλή αγάπη η μαθήτρια του Δημοτικού Σχολείου Αυλώνας,
Μαριγκόνα Ντεντα."



  • Digg
  • del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Yahoo! Buzz
  • Technorati
  • Facebook
  • TwitThis
  • MySpace
  • LinkedIn
  • Live
  • Google
  • Reddit
  • Sphinn
  • Propeller
  • Slashdot
  • Netvibes

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου